BPO-training

De opzet van de BPO-trainingen is als volgt:

• Er wordt getraind in twee sessies van respectievelijk 14 en 18 trainingen.
  • Voor elke sessie zullen de spelers, maar ook alle verenigingen in de regio Oost bericht krijgen over de volgende sessie die wordt georganiseerd.
  • In overleg met trainers wordt besloten of de desbetreffende speler wordt toegelaten.
  • Indien er meer spelers zouden willen deelnemen dan er plaats is, kunnen spelers op een wachtlijst worden geplaatst.
  • Van de spelers wordt verwacht dat ze gemotiveerd en gedreven zijn om te trainen. Je hoeft niet al een supertalent te zijn om te mogen deelnemen, want inzet is ook een talent. Wel wordt er vanuit gegaan dat nieuwe spelers basisslagen beheersen.
  • Tevens moet elke speler minimaal 3 toernooien (exclusief eindtoernooi) van het RCJT-circuit spelen in een seizoen.

Begeleiding toernooien

Graag zien wij onze spelers groeien in de badmintonsport. Een mogelijkheid om te groeien is om de toernooien die wij in onze regio spelen (de RJCT, dit zijn er 8). Op deze toernooien zullen wij als trainer aanwezig zijn om onze jeugdspelers te coachen tijdens zijn of haar wedstrijd(en).

Mailing naar alle jeugdspelers Oost

Regelmatig zijn naar alle jeugdleden binnen regio Oost brieven gestuurd, waarin spelers en ouders geïnformeerd worden over de mogelijkheden van regiotrainingen binnen Regio Oost.

Er wordt training gegeven in meerdere groepen. Deze zijn ingedeeld naar leeftijd en niveau. U vindt hier een overzicht van de trainers die momenteel bij BPO actief zijn. Mocht u een vraag hebben aan de trainers, dan kunt u hen mailen via trainers-stichting-bpo@outlook.com

Michael van Santen
Michael Beljaars