De organisatie van Stichting Badminton Promotie Oost bestaat voornamelijk uit vrijwilligers die de badmintonsport een warm hart toedragen.

Ons bestuur bestaat uit een voorzitter, penningmeester, secretaris en vertrouwenspersoon. Een aantal keren per jaar komen we bij elkaar om badmintonzaken te bespreken. Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Email-adressen vind je onder bestuur.

Het andere deel van de organisatie ligt in handen van de trainers. Zij zorgen ervoor dat alles in de zaal netjes geregeld is en ook blijft.

Wij willen dat iedereen in een veilige omgeving kan sporten en met respect behandeld wordt en daarom hebben wij een gedragscode voor onze trainers en onze spelers.

Klik hier voor gedragscodes voor trainers en hier voor de gedragscode voor spelers.